Ännu en måndag...

.. har passerat snart.

Idag så var det en kort dag på jobbet för att sen sticka in en snabb runda till kommunhuset för att hämta min post där.

Sen stack jag iväg för att hämta Isis, Freja och Leo på dagis.

Leo busade till det medans jag öppnade dörren på passagerarsidan åt honom. Då hoppade han in på förarsidan, tog tag i ratten och sa: "-Ja, hoppa in nu så kör vi." Han är så rolig ibland den grabben. Var får dom allt ifrån?? =)

på väg att hämta mamma


Vi åkte hem en snabb runda för att sedan åka iväg igen för att hämta Emma på jobbet. Leo ville inte följa med så han kollade på en film så länge. Freja och isis (Ja, i den ordningen. Freja har en napp det står Isis på i munnen på bilden) gick ut och satte sig i trappan medans jag tog på mina skor och så babblade dom en massa med varandra och skrattade massor. De är för härliga. 

 

Som man känner igen detta =)


Jag såg förrestem denna bilden i en tidning för ett tag sen och jag tror att alla småbarnsföräldrar känner igen sig lite här. Eller vad säger ni??



Nä, nu kallar sängen. Natti allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysiga småtjejer :0)

Och helcool Leo! :D

2011-01-25 @ 05:46:29
URL: http://vargflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0