GLAD MIDSOMMAR!!!

Passar på att önska alla läsare en RIKTIGT GLAD MIDSOMMAR!!!!

Idag ska vi och en massor av grannar fira midsommar tilsammans på innergården här. Barnen ska samla blommor till midsommarstången och så blir det traditionell mat plus grillat. Alla tar med mat och dricka själva så det blir nog bra. Eftersom jag är lite grillentusiast så tar jag med min Weber Master-Touch 57 brikettgrill och min Weber Q300 gasolgrill ut på gården. Så det kan nog bli riktigt trevligt =))
Jag tar med min talande termometer ut med bara för att den är kul. ;) Nä, skämt å sido... Kan ju vara bra att veta när köttet är klart.

Weber Master-Touch 57
Weber Master Touch 57cm

 
Weber Q300
Weber Q300

talande termometer
Talande Termometer


Nä, nu ska jag plocka undan lite här och förbereda maten lite. Hoppas bara att vädret håller i sig och att det inte öser ner senare :S

Ha det gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0