Flyttar...

...till en annan blogg ett tag.
Jag har helt enkelt tröttnat på att blogg.se envisas med att ignorera alla Androidanvändare. Det har talats om en bloggapp för blogg.se lääääääääänge. Detta skulle släppas till iPhone vilket är lite underligt med tanke på att Androidlurar är BETYDLIGT VANLIGARE på marknaden.
Någon Androidapp eller tanke på en sådan verkar ej finnas från Blogg.se:s sida trotts påtryckningar från deras användare.
Därför väljer jag nu att flytta min blogg till följande adress:
http://multipappa.blogspot.com/
Denna sida fungerar alldeles utmärkt att blogga från mobilen och innan Blogg.se har en sådan möjlighet så kommer jag ej att vända åter.
Jag har haft den andra bloggen ett tag nu och skrivit lite grann där sen innan.
Välkommna in till min nya blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0