Semester...

...och JA, DEN ÄR EFTERLÄNGTAD!!!

Synd med vädret bara, just NU skiner dock solen.

Jag har haft mina stora barn här sen i fredags och idag så kommer Emmas stora grabbar hem också. De ringde igår och sa att de jättegärna ville komma hit. Självklart får dom det för oss, de är ju alltid välkomna! Härligt när hela familjen är samlad!!

Igår var Emma iväg med de tre stora tjejerna och tittade på bio. Verkar ha varit väldigt uppskattat av alla tre. På torsdag är det tänkt att det ska bli en grabbdag. Jag, Caspian & Leo ska till Busfabriken. Eventuellt så kommer väl Mikael och Joakim också följa med. Vi får se om dom vill först. Jag har ju inte frågat dom än.

Idag så lyxade vi till det och beställde Pizza till alla barnen och förväntade oss överlyckliga barn. Då utbrister Alissa:
"-Jag vill INTE ha pizza..!!! Jag vill ha GRÖÖÖÖT!!! BRUN GRÖT (Fullkornshavregröt)!!!"
Hon är allt lite rolig min lilla Alissa! Vilket barn föredrar gröt framför pizza??

Nä, nu ska jag ner och hänga upp lite tvätt. Blir ju en del tvätt med alla barn hemma. =)

Ha det bra så länge.



Kommentarer
Postat av: catrine

Detta var faktiskt på tiden =0)

Man är ju lite nyfiken hur det går för mannen med nio barn ;0)

Får man kalla det blogg om man bara skriver i den en gång i månaden??



Kramar

2011-07-19 @ 22:26:48
Postat av: Jimmy

Nä, du har rätt Catrine.



Jag ska uppdatera oftare. Roligt när nån kommenterar med. =)



2011-07-20 @ 11:01:28
URL: http://multipappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0