En snabb summering av helgen

I helgen så var alla mina barn hemma. Emma jobbade hela helgen så jag var hemma själv med alla mina småttingar.... Ja, småttingar är dom kanske inte längre nä.
Alissa fyllde 4 år i fredags. Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att hon blivit så stor. Tiden går så fort. Jag vet att jag skrev om detta i mitt förra inlägg men är fortfarande lite förvånad hur snabbt tiden går ibland. :S
Hur som helst så var det en lugn helg med god mat, glasstårta, godis, chips och så givetvis en mysig filmkväll med alla barnen.
Alla mina barn
Isis och Freja tyckte att det var mysigt att få lite egentid med sina storasyskon. De leker så bra ihopa alla barnen.
Caspian ville bygga med lego och ville dela med sig resultatet. Så jag tog en bild och här kommer den:
Caspians jeep
Som sagt en kanonhelg och detta blev allstå en snabb summering av denna. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0