8/11-09...

...Fars dag. Blev väckt av min underbara sambo och en av tvillingtjejerna (den andra sov i sängen jämte mig). Fick ett fint paket och kort. Jättemysigt att vakna på det här sättet.


Farsdagspresent
Denna fick jag av Isis och Freja

Mina tre stora barn hade skickat brev till mig med med ett fint kort och lite fin choklad. Det är så härligt att veta att man har de små liven i sitt liv. Känner mig så lycklig bara jag tänker på det.

Hur som helst så var detta ju en jobbehelg som vanligt och det var bara att gå upp och göra sig iordning för jobbet. När jag var på jobbet så ringde jag mina föräldrar och undrade vad de höll på med. Och då menade dom på att de höll på med middan. Och att jag givetvis var välkommen ner på en bit mat. Så jag åkte ner. Köpte med mig en Must till deras Sodastream för pappa är galen i must och jag hade brist på fantasi och tid. Mycket trevligt och god mat var det.

Blev dock lite sent. När jag kom hem så hade Emma och alla barnen redan somnat.

Detta var för övrigt även min och Emmas officiella 2-årsdag. Och jag älskar henne ÄNNU mer för var dag som går.... Lite underligt är det. Folk säger ju att man tröttnar på sin partner lite grann efter första året.... Men det kan jag inte hålla med om. Ju mer jag lär känna Emma desto mer älskar jag henne. Jag är allt lyckligt lottad jag!

Inatt blev det inte mycket sömn. Först var Isis jätteledsen och grät till runt två innan hon somnade. Tror att hon hade ont i magen eller nåt. Sen vaknade Freja klockan 3 och var hungrig och lagom till hon var färdig så vaknade Isis igen och grät till klockan 7 och då ringde ju klockan. Så när jag gick upp så somnade hon igen. Sen var det att köra solo på jobb från öppning till stängning. Gissa om man var trött. Luchen avnjöts (läs: slängdes in full fart) först 18:40 och då på knappa 15 minuter pga allt tryck från kunderna det blev.... De flesta hade nog varit rätt gnälliga vid det här laget.. Men som min kära vän Tobbe säger i sin tidigare kommentar: "-another day in paradise".

Nu väntar sängen... och förhoppningsvis får Isis sova inatt. Och imorgon väntar ytterligare en underbar heldag på jobbet!!!



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0