Thåström!!! =)

I sommar... Närmare bestämt onsdagen den 8:e juli är det dax!
Thåström kommer till Sofiero slott! =))

Idag var min älskade underbara och vackra fästmö Emma och hämtade biljetterna!!!

  
Så här ser en biljett ut. =)
    Här är våra biljetter iallafall!



Du är underbar älskling!!!!

På tal om något helt annat så tankade jag för nån dag sen när jag varit i Halmstad på en dagstur och uppför Hallandsåsen så var bilen lite trött och gnällig. Det fick sig en förklaring när jag tankade väl uppe på åsen. Tanken i min bil rymmer 45 liter (inklusive reserven) och som ni ser på bilden nedan så fanns där en förklaring. ;)


Nära ögat kan man väl säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0