Då var det väl dax...

...Ta tag bloggandet igen.
Det blev ett långt uppehöll här i bloggen. Det har pågått en lång och utdragen vårdnadstvist som nu äntligen har kommit till en ända. Dessutom är vi överrens. Detta har tagit rejält på krafterna och man har inte orkat med att leva riktigt som vanligt.
Hur som helst så kommer jag att få träffa barnen mer framöver och det känns helt fantastiskt, Med tanke på alla inblandade så kommer jag inte skriva nåt speciellt om detta i bloggen som ni kanske förstår. Jag vill däremot tacka alla som stöttat mig och hjälpt mig igenom detta.
Nu väntar sängen och imorgonbitti så är det upp tidigt och iväg till stationen. Ja, det stämmer... STATIONEN!! Jag åker numera tåg/buss till och från jobbet. Så det blir en lång dag imorgon. 06:48 avgår tåget.... Natti natti!!
Skrivet på Samsung Galaxy Tab

Kommentarer
Postat av: Magnus

Back on track nu då med andra ord? :)

2011-06-18 @ 00:48:51
URL: http://skrivbordsgeneralen.se
Postat av: Jimmy Nilsson

Ja, det får vi väl hoppas ;)

2011-06-18 @ 00:50:55
URL: http://multipappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0