Premiärinlägget

Då är bloggen officiell då.
Jag vet inte riktigt var jag ska börja. Men det får bli att jag börjar smått och ökar på allt eftersom.

Vem är då jag???

Jo, jag är 30 år fyllda och har sedan ett tidigare äktenskap tre helt underbara barn i åldrarna 2, 4, 6 år.
Jag blev lämnad av mitt ex för en annan man MEN har träffat mitt livs kärlek genom denna incident.  (Historien är ganska invecklad så vi lämnar det där så länge)
På köpet fick jag fyra bonusbarn i åldrarna 4, 5, 8 och 8 (de äldsta är tvillingar). Den 18:e maj i år blev jag och min fästmö föräldrar till två tvillingtjejer.

Så för att klargöra det hela: Jag har 5 barn och min fästmö har 6 barn och sammanlagt har vi alltså 9 barn. Hängde ni med?

Hela familjen samlad

Mer information följer inom kort. Men nu ska jag bädda ner mig eftersom att det inom nån timme är två små bebisar som vill äta och sedan ha nya blöjor.

Sov gott alla!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0