Inget kul inlägg.... :S

Ibland blir man påminnd om hur mycket man saknar sina barn när dom inte är hos en. För mig hände det igår igen.
Man går runt i total förnekelse mellan gångerna man träffar dom och försöker intala sig att det inte så länge till nästa gång man ses. Men det är det. Och det gör ont i en när man inser detta.. Jag undrar hur barnen tänker när det gäller detta. Fick några bilder på barnen från Debbie (barnens mamma) igår. På två utav bilderna kände jag knappt igen henne.... Förstår ni hur det känns när barnen ändras mellan gångerna man träffar dom så man inte känner igen dom. På en utav bilderna jag fick så såg Alissa väldigt fundersam och sorgsen ut. Jag undrar om hon tänker på mig...

Ibland får jag så dåligt samvete när jag känner mig lycklig för att jag har träffat världens underbaraste tjej och har två underbara små barn tillsammans med henne. Det känns som jag svikit mina äldsta barn men det har aldrig varit min avsikt. Jag älskar mina barn och oavsett vad folk tror så tänker jag på dom varje dag, varje timme, varje minut... de är alltid i mina tankar. Varje gång jag pratar med dom i telefon så tror jag att det ska kännas bättre sen... men det gör det inte... det gör bara att jag saknar dom ännu mer och då gör det bara ännu mer ont.... Jag undrar om de känner likadant.

Imorgon ska jag iallafall få träffa dom igen. Känns som om tiden bara går så långsamt just nu.


Alla tre på väg



Mina tre äldsta



Caspian och Tiffany



Caspian svävar



Alissa, min lilla solstråle



Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår hur grymt och jobbigt det känns älskling.



Varje dag man missar med sina barn tär på en. Känner mig så lycklig med dig och bebisarna också och all kärlek vi ger dom men får samtidigt skuldkänslor över att jag inte kan ge mina andra barn samma sak, en hel familj.



Men vi älskar ju dom alla nio så mycket, även fast vi inte har dom hos oss alltid. Vi får påminna dom om det nästa gång dom är här.



Jag älskar dig Jimmy. Hela hela tiden! ALLTID!

puss



2009-07-12 @ 09:01:47
URL: http://vargflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0