Världens bästa lördag?...

...nä, kanske inte men en mysig morgon iallafall.

Lördag morgon 06:12, Isis och Freja tycker att dom ska bada sin pappa. "Pappa bada där... Kom... Pappa bada däääär.." säger dom och drar i mina händer och pekar på badkaret. Så det fick bli en dusch.

När jag är klar och har hoppat ur duschen så säger Freja: "Pappa...? Älka dej..!". Kan man annat än att smälta? De börjar bli stora nu töserna.

Hur som helst så är det jobb hela helgen. Det ligger en tjock dimma ute och jag hade tänkt mig att åka kommunalt idag. problemet är att Emma hade ställt cykeln på jobbet vilket jag inte hade en blekaste aning om. Så det blev bråttom iväg idag. Tack till den som uppfann Bricanyl. Idag gick använde jag den innan jag fick slut på luft. Jag har nog aldrig varit så snabb som jag var idag gåendes hemifrån till stationen.

Så nu sitter jag på tåget och undrar om jag är framme vid rätt station för att byta till buss eller ej. Man ser ju ingenting i dimman.

Nu stannar tåget... och DÄR fick jag reda på att det var här jag skulle av ja. Tur att man är snabb. Nu är det bara att vänta på bussen så är jag snart på jobbet.

I början av veckan var jag i Norge på mässa/utbildning. MYCKET BRA SÅDAN. Alltid kul att se en massa nya saker. Många produkter är presamples och är givetvis extra spännande att se. Samsung var nog de som var mest intressanta denna gången. Oväntat jag skulle säga det va? Nokia är den tillverkare som var näst bäst och även de kommer med en hel del nytt och väldigt spännande. Man ska definitivt EJ räkna ut dom.

Nu kommer bussen.

Ha en fantastisk lördag så ska jag försöka ha det jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0