Lekoseum...

...har vi varit på idag.

Brio i Osby har nåt de kallar för Lekoseum. Mycket uppskattat av barnen och även oss vuxna.

Jag, Emma och de sju yngsta barnen var med idag. Vi mötte även upp Fredrik från jobbet och hans dotter Johanna.

Barnen hade jättekul och de lekte bra ihop. Jag tror inte att de tjafsade nåt med varandra på hela dagen.

Här kommer iallafall lite bilder från idag:


Isis, Freja och Alissa ville inte ha med några pojkar i bilen.


Här har ni beviset allihopa. Tomteverkstaden finns visst det! Nu har jag fotobevis! =)


Mer fotobevis. Jag visste att jag hade rätt!!


Här är mer bevis alla non belivers! Tomten och tomteverkstan finns!!


Och listan! LIIIIIISTAN!!! Jag visste det... JAG VISSTE DET!! Hrm.. ja.


Sju förväntansfulla barn. Caspian är lite irriterad för han ville inte vara med på bild utan ville hellre leka. =)



En sån här vill jag minnas att jag hade när jag var liten. Snacka om nostalgi. =))


Brio var de som tog in Barbie i Sverige. Tror att detta var 1963.


Tiffany framför en pytteliten del av Barbiesamlingen på Lekoseum


Herrn till höger längst bak ser lite arg ut. Jag undrar varför, det gick ju jättebra för dom.


Har jag missat nåt? Duger inte träjärnvägen längre?


Schackstjärnan Fredrik fick sig en tuff match mot den nya utmanaren Leo, 6 år


Johanna passade på att "tattuera" barnen. Här får Leo sig en "gaddning".


Stolta ny-"tattuerade" barn.


Vi passade på att käka i närheten. 7 barn 2 vuxna 750Kr!!! Tokdyrt!!!


Freja (inne) och Alissa (utanför dörren) Lekte i stugan utanför Lekoseum


Johanna och Tiffany lekte mycket tillsammans med idag. Kul att de kom så bra överrens.


När vi varit iväg så ville alla barnen fortsätta leka så vi åkte hem till oss. Fredrik köpte med ett spel som vi vuxna spelade medans barnen lekte. Vi passade även på att fika lite. Fredrik fick sig en rundtur och han var mer och mer förvånad när vi visade rum efter rum efter rum efter rum.... ja, ni förstår. =)

Nä, nu ska vi minsann hålla kväll.

Ha de! =)



Kommentarer
Postat av: Emma

Japp nu håller vi kväll.

Fast jag tycker den första bilden va konstig.



Tack för en trevlig dag Love.

Puss puss hyllingebuss

2011-07-26 @ 22:38:42
URL: http://vargflinga.blogg.se/
Postat av: catrine

Detta går ju kanon =0)



Lekoseum.... trevligt. Kanske man ska ta och besöka =0)



Kram

2011-07-26 @ 22:47:36
Postat av: Jimmy

Nu förstår jag inte vad du menar Emma.



Tack Catrine! =)

Ja, det tycker jag absolut ni ska göra. Jätteintressant även för oss vuxna som sagt.

2011-07-27 @ 02:06:40
URL: http://multipappa.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Tack själv Emmalove!

Puss

2011-07-27 @ 02:08:06
URL: http://multipappa.blogg.se/
Postat av: Melina

Åh vad det såg mysigt ut där, inte utan att man börjar längta lite till jul ;) Ni är så fina med barnen båda två, jag är så sjukt imponerad över hur ni får ihop det!

2011-07-27 @ 13:50:47
URL: http://ironintheblood.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Melina: Ja, det är väl klart att man längtar till jul =)

Tack Melina. Ja, ibland undrar jag med hur vi får ihopa det. ;)

2011-07-27 @ 17:17:26
URL: http://multipappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0