Nystart... omstart.... nytt år... nya möjligheter... Eller nåt...

Det var länge sen jag skrev i bloggen, nästan ett helt år sen.
Mycket har hänt på den tiden. Många tårar och mycket jobbiga tankar att jobba med... Mycket som jag inte kan skriva här av alldeles för många anledningar men också mycket glädje.

Jag försöker att inte tänka på det jobbiga som varit utan bara försöka att ta vara på det som varit bra.
Jag tänker inte skriva nåt speciellt om året som gått då det tillhör det förflutna och istället försöker jag blicka framåt.

Idag fyller Alissa 4 år. Jag har lite svårt att förstå att det har gått så snabbt, hon har blivit så stor min lilla tös. Dagen till ära så är hon (och Tiffany&Caspian) här idag och fram tills söndag. Det är så härligt när dom är här.


 

Alissa 4 år



Jag ska försöka att hålla igång bloggen igen som jag gjorde innan för att jag känner att jag har så mycket att dela med mig.... så tills nästa gång: Håll till godo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0