Sista veckan...

...med alla mina barn på semestern.

Jag hade tänkt skriva ett jättelångt inlägg men kommer itne igång riktigt så det blir en massa bilder istället.

(Alla de små bilderna kan man klicka på för att få dom större)


Minstingarna i full fart.


Hur var det nu igen? Tandkräm och sen borsta? =)


Frukost till nio barn =)


Två nybadade tjejer som tyckte att armstöder var bättre att sitta på =)


Jag och barnen bakade muffins. O'boy dark och hasselnötter till vänster och blåbärsmuffins till höger.


Vi firade nästan hela familjens födelsedagar i efterskott med mina föräldrar och syrrans familj.
Caspian fick denna häftiga klocka som tyvärr slutade fungera redan dagen efter :(
Han fick även plockepin. Som ni ser på bild 2 så är det mina pinnar till vänster och resten talar för sig själv.
Caspian och Leo byggde sen med lera och fick lite publik med.


Efter första bilen som blev klar så tröttnade
de andra och Caspian byggde färdigt själv.


Alla de sju yngsta samlade efter en runda till affären för att införskaffa Söndagsgodis (lördagsgodiset glömdes bort pga kalaset dagen innan). En av de väldigt få dagarna solen tittade fram.


Det är dyrt med bröd så jag tog tag i det hela och bakade själv. Väldigt uppskattat av både barnen och oss vuxna.


De tre yngsta på McDonalds. Jag undrar vad de menar med sina miner?


Konferans i McDonalds rutschkana om hur de ska få ner Freja (tror jag iallafall) eftersom hon inte vågade att åka själv.

Hur som helst så pkte vi från McDonalds och lämnade mina tre äldsta hos deras mamma.

På vägen upp så frågade jag dom om vad som varit bäst med att vara hemma hos mig. Tiffany och Alissa rabblade en massa saker i mun på varandra och Caspian satt mest tyst och funderade. Efter en stund så säger han: "Pappa, Det bästa med att få vara hemma hos dig är att man kan krama dig... Det har varit det bästa tycker jag".
Han är så känslosam min lille grabb.

Nä, nu får jag allt göra mig iordning för jobbet väntar.

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt med alla bilder och härlig kommentar från Caspian.

Men ingenting alls om vår utekväll eller att vi firade 3-årig förlovningsdag??? :(

2011-08-11 @ 08:41:09
URL: http://vargflinga.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Nä, det är väl klart. Det var ju veckan efter ;)



Det kommer i nästa inlägg. Love you!

2011-08-11 @ 22:23:11
URL: http://multipappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0