Minisemester...

...fick det bli nu i helgen.
Emma kom och hämtade mig efter jobbet igår och sen körde vi mot Mullsjö. Mullsjö ligger vid Jönköping ungefär. Halvvägs upp bytte vi så jag fick köra. Barnen hade nästan precis somnat i bilen när jag ser nåt stort i ögonvrån vid sidan om vägen och jag bromsar in rejält och samtidigt hör jag Emma skrika "BROMSA!!! ÄÄÄÄÄÄLG!!!!!" från baksätet. Mycket riktigt, en STOOOOR älg hoppar upp på vägen och traskar över. Tack och lov hann jag bromsa.
Hur som helst så är vi hos Emmas föräldrar nu. Vi sov här inatt. Vi ska snart iväg til Rosenlundsbadet och sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Imorgon ska vi till ett par vänner som firar 60 (30+30 alltså).
Nä, nu får vi allt göra oss iordning och komma iväg.
Ha en härlig helg... för det tänker vi ha =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0