Massor av barn och fullt ös...

...alla mina barn är här nu. FULLT ÖS kan jag säga. Klockan 5 imorse så var alla barn utom tvillingtjejerna vakna och här var full rulle. Jag gick upp för att säga åt dom att dämpa sig lite för att det fortfarande är folk som sover. Då svarar min förståndige lilla dotter Alissa: "-Men pappa, det är inte mörkt ute" och pekar ut på gatubelysningen. Hon är för söt.

Igår filmade vi nåt kul med mobilen. Ibland så lyckas man verkligen få med de där gyllene tillfällena.

I slutet av filmen så säger Freja (till höger) sin systers (Isis, som sitter till vänster). Lyssna noga. =)

 

Idag så ska Julia på gympa och Tiffany ska visst följa med. Sen ska vi handla lördagsgodis och Julia ska iväg på kalas. Vi andra ska nog bara ta det lugnt och njuta av helgen. Jag har lovat barnen att de ska få skriva önskelistor som vi ska skicka till tomten sen. =)

 

Nä, nu återgår jag till kaoset. **UNDERBART**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0