Wii-problem

Idag har vi varit på Väla igen. Mina jeans jag köpte förra gången var trasiga. En knapp som inte satt fast :( 
Men Cubus har en ypperlig service och gav mig valen att antingen byta till ett nytt par eller att jag kunde gå till Klackbaren (som fixar knappar och sånt med såklart) och få det första paret fixade. Detta trots att det var halva priset på dom. Trevligt av dom. Jag valde såklart ett nytt par eftersom det gick snabbare.

Jag köpte en hdmi-kabel också som jag kopplade mellan datorn och TV:n men det var det enklaste möjliga och resultatet blev katastrofalt dåligt så jag tog med den också och bytte upp mig till en riktigt bra kabel istället.

Ett annat problem som dykt upp är med mitt Nintendo Wii. Sen jag bytte från vår gamla tjock-TV till den nya LCD:n så fick jag en massa störningar i bilden (se bilden nedan)

(Klicka på bilden för att få den större)

Så jag köpte en komponentkabel för Wii då jag har hört att det bör lösa problemet. När jag läste på förpackningen så fick jag mig ett gott skratt.

       
Ja, det är verkligen ett seriöst företag som tillverkar denna högkvalitativa kabel. *ironin flödar*


Jag bytte däremot till denna kabel men problemet kvarstår. Nån som har en idé på vad det kan bero på???

Och så till lite roligare nyheter. Vår ena passionsblomma bär frukt. =))

     
Här är blomman och frukten iallafall.

Nu tänkte jag gå och lägga mig iallafall. Jag har laddat upp med mat till barnen för natten.


Mat för natten för två hungriga bebisar

Det var allt för idag. På återseende.

Ps. Kommentera gärna och ge lite feedback ;) Ds.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha klockren bild på NAN flaskorna :0)

Tänk att två av dom fortfarande står kvar i kylen.

Älskar dig. puss

2009-06-24 @ 08:07:55
URL: http://vargflinga.blogg.se/
Postat av: Gamlingen fra Uzbekistan

Now har i hittat your blogg. Skröen va dä ä varmt.

2009-06-24 @ 15:04:35
Postat av: Anonym

haha känner igen det med flaskorna.. men dock inte så många per natt :)kram Jennie

2009-06-24 @ 20:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0