Resultatet då... och Thåström

Jag har varit dålig på att skriva nu på ett tag. Jag har haft lite annat att göra. Men nu så...

Ja, så det ni nu undrar är såklart.... Klarade han mer än en timme??? Och svaret är jodå, FEM DAGAR och FYRA KILO =))

Så nu är man igång igen. Men nog om det.

Igår så hände nåt magiskt. Vi hade ordnat barnvakt till ALLA barnen. Min syrra passade Isis och Freja. TACK SYRRAN!! När vi lämnar tvillingarna där så bar det av till Sofiero slott!

Thåström... Jag säger bara Thåström.


Väl framme i kön får vi reda på att man numera inte får lov att ta in öl längre. Tidigare har man fått detta. Eller jo, man fick ta med ölen om man hällde upp den i plastglas. Nog lätt när man har 6 öl med sig. Man fick heller inte ta med sig paraply längre eller systemkamera. Underligt nog fick man ta med andra kameror. Men hur tänkte dom då?? Det finns ju digitalkameror som har bättre zoom än systemkameror och dom var godkända. Underligt. Men men...

Jag och Jonny hällde i oss ett gäng utanför gick tillbaka till bilen och lämnade av paraply och kamera. Vi frågade vakten vad vi skulle göra om det började regna. Då svarade han att det fanns ponchos inne på området. När regnet väl sedan kom så började jag leta men hittade inga ponchos. Däremot hittade jag vakten som lovat oss dessa. Han hade då ett par ponchos i handen. Sen började jag snacka lite med honom. 4 minuter senare hade jag 4 ponchos GRATIS =))

När Anna Ternheim hade spelat klart så var det Pimmes tur... och eftersom vi vet av erfarenhet så skulle han ju inte vara i tid denna gången heller. Så jag och Emma gick på toa och Jonny gick ut för att hämta en tröja.

Jag ringde och frågade om det var mycket vakter och om han kunde få med sig systemkameran in. Men han sa att det var massor av vakter. När han väl kom tillbaka så hade han min jacka på sig men inte sin tröja, för den hade han glömt i sin egen bil. Men däremot hade han med sig min väska med kameran och teleobjektivet.

TACK SÅ MYCKET BRODER!!!!

När väl pimme drog igång så stod vi ganska nära scenen och det var ingen trängsel. Pimme var i absolut toppform och såg verkligen lycklig ut. Detta var nog den bästa konserten jag sett med honom. av mig får han utan tvekan 5 av 5 möjliga. Så energiskt och inlevelsefullt. Bra låtlista med tyckte jag.

Vi fick "lite" bilder med... Vi knäppte nog runt 500 bilder.
Anna Ternheim gjorde också ett nummer med honom. Det var en helt enkelt en magisk konsert!

Tack Pimme för detta!!!

Efter konserten envisades Jonny med att han ville köpa ett accesspass från en av tjejerna som sålde tröjor. Han samlar och vill ha ALLT som har med Thåström att göra. Vad som slog mig sen var att tjejen var 14 år, pratade stockholmska och hade en pappa som hette Joakim... Skulle inte förvåna mig ett dugg om hon hette Jenoa.... Dvs Joakims dotter. Så jag förstår att Jonny var nellad. Men efter mycket tjat så blev det ändå inget tyvärr.

Efter konserten åkte vi och hämtade vår minsta tjejer. Det hade tydligen gått jättebra. Mamma hade hjälpt Jenny med.

Tack mamma!!


När vi åkte hem stod regnet som spö i backen... Man såg knappt vägbanan. Jag hade druckit några öl så jag kunde inte köra. Men det gick inte mer än i max 50 på motorvägen och det tog nog 1½ timme hem.

När vi kom hem matade vi bebisarna och sen somnade vi gott. 3 timmar senare vaknade barnen och var hungriga i vanlig ordning... det var faktiskt lite jobbigare än vanligt att gå upp. :S

Nä, nu ska jag iväg och göra några ärenden och sen ska jag troligtvis även hämta Emmas barn i Bjuv.

Ha det gott!!


Pimme

Pekar på oss

Pimme tycker att jag ska fotografera Anna med

Kommentarer
Postat av: jenny nilsson

så lite så gör jag gärna om.....

kramar

2009-07-10 @ 10:18:42
Postat av: jenny nilsson

så lite så ....gör jag gärna om. Mina små söta gullungar....

kramar på er....

2009-07-10 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0