Nya fälgar sökes och en massa bus

Idag ska vi iväg till Busfabriken. Eftersom det blev sådär med sömnen inatt så är man inte så laddad som man var igår. Men det blir kanske bättre sen.. det får man hoppas iallafall.

Vi har nyss ätit faluburgare vilket var mycket uppskattat av alla barnen... även om Alissa somnade mitt i maten. Hon är för söt. Så vi får fixa nån mer mat emellan målen sen.

Jag är förresten på jakt efter nya fälga+däck, BILLIGA sådana!!! 4 bultar 100mm emellan, 14-16". Helst LM-fälgar.

Hade ett par på gång som jag hittat på blocket. 16" aluminiumfälgar med nya Dunlop lågprofildäck på för 1500Kr. Billigt och bra!! Det visade sig sen att det var en i granntrappen som sålde dom. Jag gick iväg till hans garage med honom för att kolla på dom. Vi kom överrens att jag skulle köpa dom och hämta dom dagen efter. Dagen efter så ringer mobilen tidigt på morgonen.... Då visar det sig att hans grabb sålt dom till nån annan... sur blir man då! :(

Men som sagt. Vet ni nån som har fälgar+däck till salu så hör gärna av er.... Eller om ni själva har eller helt enkelt har nåt tips var man kan hitta det...


Nä, nu ska vi göra oss iordning och ta oss iväg. Ska hämta Lotta i Åstorp på vägen in med ju. Hon är så snäll och ställer upp för barnen hela tiden! Tack Lotta!!

Kanske stannar till och köper en energidryck eller tolv...... Och lite druvsocker kankse?? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0