Intensiv och underbar vecka

Denna vecka så har jag haft mina tre stora barn här. Helt underbart.
I torsdags bjöd vi ut mina föräldrar på fläskfilé som jag rökt med hickoryspån. Blev jättegott. Barnen åt hamburgare med bröd och de gillade tydligen det med.

Eftersom jag haft barnen här så har jag inte varit så social med andra under denna tid. Så har ni ringt eller sms:at under veckan som gått och jag inte svarat så vet ni varför. När jag har mina tre stora barn är här så betyder dom mer än allt annat i världen för mig. Så ha överseende med detta.


Stolt Caspian med lillasyster


Emma, jag vill också ha en bebis i mitt knä säger Alissa


Men Caspian har ju en... Jag vill också..


Snääääälla... jag ber er... snäääääälla..


Men om jag lovar att vara jättesnäll...??


Titta pappa, jag håller en bädis. säger Alissa. Men Caspian ser inte så road ut.


4 tjejer mot 1 kille... nog schysst tänker Caspian

på tal om barn.... Mina underbara arbetskamrater överraskade mig fullkommligt i veckan. Det knackade på dörren och där stod ett blombud....

Dessa fick jag av mina arbetskamrater


Jag, blev lagom förvånad

Så till er alla: Tack så mycket!! Väldigt uppskattat!!


Idag så är jag ensam med de två minsta och Emma och hennes tre största ska iväg på Liseberg. Så jag ska iväg och hälsa på mina föräldrar nu på förmiddagen tänkte jag sen får jag se vad som händer.

Ha det gott och på återseende.






Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe härliga bilder :0)

snart kommer dom igen :0)

2009-07-20 @ 23:55:13
Postat av: Emma

Ja det var ju jag som skrev inlägget innan men de förstod du kanske? ;0) Jag älskar dig!

2009-07-21 @ 23:29:51
URL: http://vargflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0