Baka

Idag ska vi iväg till affären och handla lite till dopet. Sen ska vi vidare till mina föräldrar och låna deras kök. Vi ska baka massor av bullar och deras kök är bättre utrustat för sådant.

Idag så är vi barnfria.... eller nästan iallafall... Vi har bara Isis och Freja hemma... I mina ögon så är det ju nästan inga barn alls. Underligt nog så är det många som tycker att det är JÄTTEMYCKET JOBB med två barn. Jag kan verkligen inte förstå dom alls. Men men... sån är jag.

Satt och läste Angelas blogg. Hon är för rolig. Hon har jobbat i Båstad nu under tennisveckorna och har fått uppleva livet nära alla brats som är där uppe. De anser ju att de är så mycket bättre än andra. Nån bratskille hade tydligen sagt till henne: "Du passar inte in här och du är inte välkommen. Stick!" som förklaring till varför han puttat henne. Hon tog sen en bild på honom och la upp den i bloggen. UNDERBART!! =))


Nä, nu ska jag klä mig så ska vi ge oss av. Hej så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0