Allmänt lugn dag

Idag har jag varit iväg hela dagen. Var uppe tidigt och åkte iväg för att hämta Pierre och sen åkte vi ner till Staffanstorp och spenderade större delen av dagen där. Sen körde jag Pierre hem igen och så körde jag vidare till min bror Jonny. Han hade plockat lite körsbär i sin trädgård.... (Gissa om man saknar en sådan... !!!!) så jag fick med mig lite hem.

När jag var på väg hem så ringde jag Emma och frågade om hon ville ha hem nåt till maten. Men hon visste inte vad hon ville ha till middag ens... :S

När jag kom hem så hände det inte så mycket mer och Emma vet fortfarande inte vad hon vill ha. Och nu kan vi nog inte ens laga nån mat. Isis bara surar. :(

Emma badar Freja iallafall. Freja gillar verkligen det.... suck... Isis är helt otröstlig nu. Jaja, blir väl till att beställa mat sen då.

Nä, nu får jag ta hand om henne..

Kommentarer
Postat av: Emma

Men det var väl inte helt fel med beställ mat heller?

2009-07-11 @ 21:57:22
URL: http://vargflinga.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Nä, iof inte men vanlig hemlagad mat brukar vara godare. ;)

2009-07-12 @ 07:03:46
URL: http://multipappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0