Pippi långstrump och växtvärk... :S

Idag har vi varit nere i byn hela gänget. Ica fyllde 25 år i byn och firade detta med en "liten" parkeringsmarknad. Mycket trevligt. Barnen fick fiska i fiskedammen och fick träffa Pippi Långstrump. De var väldigt snälla de som hade hand om fiskedammen för de fixade en påse med mjölkfria produkter till Alissa. Alla de andra barnen fick en massa choklad i sina påsar.


Alissa blev lite blyg...


...så jag fick rycka in vid fiskedammen


Här blev det korv med bröd till alla barnen utom bebisarna i vagnen


Pippi dök upp och bjöd på godis och glass...

...och hon blev väldigt imponerad av Alissas fina kläder ;)

Nu ikväll så klagade Caspian lite på att han hade ont i benet. lite senare på kvällen vid 22 så vaknade han JÄTTELEDSEN!!!! Han hade jätteont i benet och ville prata med mamma. Så jag smsade och kollade så hon var vaken och det var hon. Så jag ringde upp och Caspian pratade kanske en halv minut med henne och berättade att han hade ont i benet och sen ville han inte prata mer sa han.




Nu sover han iallafall...Stackarn

Han är för go. Förstod att det var växtvärk (inte första gången man upplever detta med alla dessa barn) och han fick lite alvedon så nu har han iallafall somnat igen. Tänkte att jag skulle göra det samma snart.

Måste bara dela med mig av en bild till jag tog idag. =))


Måste bara lägga in en bild på vår lilla ninjabebis :)


Natti!!

Kommentarer
Postat av: Mona

Måste säga att jag är så impad över dig o Emma.. Ni är fantastiska båda 2. Jag har inte träffat dig Jimmy men Emma har jag o hon e go, men det vet du redan!!;) Ville bara skriva det!!

Kram till er båda o alla era barn!!

Kram

2009-08-21 @ 23:47:27
Postat av: Emma

Japp kul för barnen var det. Vad mysig lilla NinjaFreja är. ;0)

2009-08-22 @ 09:15:35
URL: http://vargflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0